niedziela, 22 kwietnia 2012

Do It ....oj zrobię:)

Witam:)

Kolejny post odnośnie spędzania czasu wolnego i relaksu:)

      Mam w domu wiele rzeczy - zarówno w ubiorach jak i biżuterii oraz innych akcesoriach, które przerobiłam lub stworzyłam na nowo. Od kilku miesięcy przerabianie stało się moim uzależnieniem! Artystką nie jestem więc moje "nowe- stare" rzeczy nie są z pierwszych półek...ale mimo to wykorzystuję je w życiu codziennym lub też zakładam na siebie gdy chodzi o ciuszki.
     Jeśli czuję, że koniecznie muszę coś przerobić:) a brak pomysłów to w wyszukiwarkę google wpisuję frazę " DIY " i wybieram opcję samej grafiki i przeglądam lub też odwiedzam moją ukochaną stronę PINSPIRE.pl ( jestem od niej chyba uzależniona już:):)) i przeglądam.... jestem pod totalnym wrażeniem talentu ludzi oraz ich niesamowitej wyobraźni!!!!!  Zdjęcia które mnie inspirują do hmmm... mogę już nazwać to HOBBY :) przeglądam prawie codziennie i jak coś wpadnie w moje gusta i wiem, że jestem w stanie to w ogóle wykonać to zabieram się do działania:)
     Nie tylko jest to tworzenie z nudów ale zajęcie i czas na relaks w zupełnie innym stylu.
     Mam kilka zdjęć do podzielenie się z Wami, ale będę też na beżąco ( i jeśli się nie powstydzę:)) wrzucać kolejne fotki :)

Gorąco polecam także ciekawe blogi o tematyce DIY ( Do IT Yourself...czyli najporściej zrób to sam:))

a co Ciebie dziś zainspiruje??? :)

buziaki





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz